مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:552024-01-02فرهنگي

راه یابی گرافیست خوزستانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر


پوستر نمایش های «مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ»، «شاماران»، «عند ماتنتهی تسقط»، «سی وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان» و پوستر فیلم کوتاه «مسی» اثر رسول حق جو، - ایسنا/خوزستان پوستر نمایش های مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ از سیمرغ ، شاماران ، عند ماتنتهی تسقط ، سی وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان و پوستر فیلم کوتاه مسی اثر رسول حق جو، گرافیست خوزستانی، به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر راه یافتند.

در این دوره از جشنواره تعداد 10076 اثر از 3429 هنرمند متقاضی شرکت در بخش های مختلف طراحی گرافیک ، کارتون و کاریکاتور ، تصویرسازی ، عکاسی ، مجسمه سازی ، نگارگری ، خوشنویسی ، سرامیک و آبگینه ، طراحی و نقاشی و رسانه های هنری جدید در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است که در این میان رسول حق جو، به عنوان نماینده خوزستان با پنج اثر در بخش طراحی گرافیک این دوره از جشنواره حضور دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول حق جو عضو انجمن طراحان گرافیک ایران، عضو انجمن طراحان پوستر تئاتر ایران و عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر است.

وی در چندین فستیوال و نمایشگاه گرافیک داخلی و خارجی شرکت کرده و پیش از این توانسته است جوایز معتبری چون رتبه نخست فستیوال بین المللی IFF سن فرانسیسکو ایالات متحده و جایزه بهترین طراحی پوستر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی گرافیست خوزستانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

راه یابی گرافیست خوزستانی به شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر