مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 17:352024-01-17بين الملل

وبگاه فرودگاه بیروت همچنان از دسترس خارج است


رییس سازمان هواپیمایی لبنان اعلام کرد که وبگاه فرودگاه بیروت را تا زمان تکمیل تحقیقات مربوط به اتفاق اخیر هک شدن نمایشگرهای فرودگاه در دسترس قرار نمی گیرد.

- گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس: به دنبال اتفاق هک شدن سیستم نمایشگرهای اطلاعات پرواز در فرودگاه بین المللی رفیق الحریری در بیروت وبگاه فرودگاه نیز از دسترس خارج شده است،  بنابراین امکان مشاهده الکترونیکی برنامه پروازها وجود ندارد.

روزنامه لبنانی الاخبار آورده است: اگرچه مسافر هنگام خرید بلیط ساعت ورود و خروج پرواز را می داند، اما در مواقع اضطراری دیگر امکان مشاهده برنامه ورود و خروج برای پیگیری وضعیت پروازها از راه دور و کسب اطلاعات وجود در مورد تاخیر یا لغو پرواز وجود ندارد.

این روزنامه با انتقاد از طولانی شدن قطعی وبگاه فرودگاه توسط مسئولین لبنانی افزود: فرودگاه بین المللی بیروت به دهه ها قبل از اختراع اینترنت باز گشته و هرگونه پرس و جو در مورد زمان ورود و خروج هواپیماها مستلزم تماس با اطلاعات فرودگاه یا مراجعه حضوری به فرودگاه برای تماشای نمایشگرهای موجود در سالن انتظار است.

فادی الحسن، مدیرکل سازمان هواپیمایی لبنان دلیل قطع بودن کماکان وبگاه فرودگاه بیروت را ناشی از تحقیقاتی دانست که برای کشف هویت عاملان حمله سایبری اخیر به نمایشگرهای فرودگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبگاه فرودگاه بیروت همچنان از دسترس خارج است

وبگاه فرودگاه بیروت همچنان از دسترس خارج است