مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:202024-01-14اقتصادي

بندر ابوموسی در سفر رییس جمهور به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر چندمنظوره ابوموسی شامل ساختمان مرجع دریایی، - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افتتاح و بهره برداری از بندر چندمنظوره ابوموسی به ارزش سه هزار و 210 میلیارد ریال اعتبار در دومین دور سفر رییس جمهور خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حسین عباس نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: بندر چندمنظوره ابوموسی شامل ساختمان مرجع دریایی، کریدور مسافری، اسکله ها و دیوار پیرامونی یکی از طرح های شاخص و آماده بهره برداری در دومین دور سفر رییس جمهوری است.

وی ادامه داد: این طرح مردم محور با رویکرد اشتغال پایدار، توسعه بنادر کوچک و رونق بخشی به اقتصاد و معیشت ساحل نشینان دارای 17 هکتار وسعت و 6،5 متر آبخور است که می تواند پذیرای شناور های هفت هزار تنی باشد.

 مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از مزیت های اصلی این طرح به افزایش ظرفیت عملیاتی، ایجاد فرصت های شغلی جدید، توسعه اقتصادی جزیره و افزایش ضریب ایمنی شناور های درحال رفت و آمد در آب های پیرامونی این منطقه اشاره کرد.

 عباس نژاد گفت: بندر ابوموسی به عنوان یک طرح پیشران در حوزه اقتصادی است که قابلیت پشتیبانی حمل بار و مسافر دارد و می ‎تواند در آینده مبدا صادرات محموله ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر ابوموسی در سفر رییس جمهور به بهره برداری می رسد

بندر ابوموسی در سفر رییس جمهور به بهره برداری می رسد