مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 19:352023-12-24اجتماعي

باشت در آماده باش کامل زمستانی از اقدامات اساسی راهداری تا هوشیاری پلیس


رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای باشت گفت: 126 کیلومتر راه در شهرستان باشت داریم که نگهداری راه ها بر عهده راهداری و نظارت هم بر عهده پلیس راه است.

-  خبرگزاری فارس باشت- فتح الله پوران پور-شهرستان باشت با دارا بودن 126 کیلومتر راه های اصلی، فرعی و روستایی از شهرستان های مهم و پر تردد استان کهگیلویه و بویراحمد است که کنترل جاده های آن به ویژه در فصل زمستان حائز اهمیت است؛ بنابراین اداره راهداری و پلیس راهور باشت این وظیفه ی خطیر را بر عهده دارند و با فرا رسیدن فصل زمستان در جاده های شهرستان و در شرایط سخت خدمت رسانی می کنند.

آمادگی کامل اداره راهداری باشت در زمستان جاری رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای باشت به خبرنگار فارس می گوید: 126 کیلومتر راه در شهرستان باشت داریم که نگهداری راه ها بر عهده راهداری و نظارت هم بر عهده پلیس راه است.

کریم بازرگان ادامه می دهد: از ابتدای طرح زمستانه راهداری بین راهی در شهرستان مستقر شد و تدارکات لازم برای 126 کیلومتر راه که 30 کیلومتر شبکه راه اصلی و 60 کیلومتر راه فرعی و 36 کلیومتر راه روستایی است که بیش از 80 درصد راه های شهرستان   آسفالت شده اند.

او می افزاید: با توجه به اینکه 70 درصد ناوگان فرسوده است و امکانات ما تنها شامل 6 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین است با 14 نفر پرسنل که نگهداری راه ها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشت در آماده باش کامل زمستانی از اقدامات اساسی راهداری تا هوشیاری پلیس

باشت در آماده باش کامل زمستانی از اقدامات اساسی راهداری تا هوشیاری پلیس