مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 12:202024-01-08سياسي

راه های اشتهارد ایمن سازی شدند


رییس اداره راهداری شهرستان اشتهارد با اشاره به عملکرد سه ماهه این اداره گفت: تمام تلاش خود را در مسیر مناسب سازی و تسهیل تردد شهروندان بکار گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسن مهدی پور، رییس اداره راهداری شهرستان اشتهارد، امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به عملکرد سه ماه گذشته راهداری شهرستان اشتهارد گفت: روکش محور اشتهارد- نجم آباد، روکش محور اشتهارد- بویی زهرا و روکش آسفالت کمربندی اشتهارد از جمله این اقدامات بوده است.

وی افزود: خط کشی محورهای ماهدشت- اشتهارد، نجم آباد- اشتهارد و اشتهارد- بویین زهرا، نصب دو هزار و 500 تابلوی مسیرنما در طول راه های شهرستان، نصب نیوجرسی به طول دو هزار و 500 متر در محور ماهدشت- اشتهارد و اجرای شیب شیروانی و شانه سازی راه به طول 50 کیلومتر نیز در این بازه زمانی انجام شده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: علاوه بر اقدامات مذکور رنگ آمیزی 10 سرعتکاه، نصب 12 چراغ چشمک زن و پلیس مجازی در نقاط حادثه خیز، تعمیر و نصب گاردریل های آسیب دیده در طول راه های استحفاظی، نخاله برداری و پاکسازی راه ها، جمع آوری 40 تابلو و بنر غیرمجاز تبلیغاتی در حاشیه راه های شهرستان و برگزاری چهار همایش ارتقای ایمنی راکبین موتور نیز اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های اشتهارد ایمن سازی شدند

راه های اشتهارد ایمن سازی شدند