مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:302023-12-28اقتصادي

پروژه های عمرانی ناتمام سروآباد به همت دولت سیزدهم در حال بهره برداری است


با همت والای مدیران پروژ های عمرانی سروآباد بعد از سال ها توقف اکنون در حال اتمام و بهره برداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سروآباد، حسن زارعی پیش از ظهر امروز در جریان دیدار استاندار کردستان با مردم شهر اورامان و برپایی میز خدمت در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: با همت والای مدیران پروژه های عمرانی سروآباد بعد از سال ها توقف امروز در حال بهره برداری است.

حسن زارعی با اشاره به افتتاح دبستان 12 کلاسه هورامان در سفر رییس جمهور به استان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 125 هزار مترمربع معابر روستایی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان در این شهرستان آسفالت شده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته در شهرستان سروآباد 13 پروژه با 70 کلاس درس به واحدهای آموزشی این شهرستان اضافه شد، گفت: برای این تعداد 70 میلیارد تومان برای این پروژه ها هزینه شد.

  فرماندار سروآباد در ادامه به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات امسال تاکید کرد و افزود: انتخابات بزرگترین رویداد اجتماعی است و مردم خونگرم و بااصالت مردم هورامان باید مشارکت حداکثری داشته باشند و بتوانند فردی متدین و شجاع را برگزینند.

مسووولان به مشکلات مردم هورامان اهمیت دهند  امام جمعه شهر هورامان نیز در این مراسم ضمن محکوم کردن جنایات اسفناک رژیم صهیونسیتی در شهید کردن سردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی ناتمام سروآباد به همت دولت سیزدهم در حال بهره برداری است

پروژه های عمرانی ناتمام سروآباد به همت دولت سیزدهم در حال بهره برداری است