مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:152024-01-18سياسي

عدالت رسانه ای یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات است


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات را عدالت رسانه ای دانست و گفت: رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه مرجع همچنان مورد وثوق مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی شعبانی رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه امروز در آیین افتتاح کانال های تلویزیونی حوزه های انتخابیه این استان، به ضرورت وجود یک رسانه برای انتقال پیام و تحت تأثیر قراردادن مخاطب اشاره و اظهار کرد: در صدر اسلام هم منبر به عنوان یک رسانه برای انتقال پیام ها و نامه ها مطرح شده است.

  وی با اشاره به رقابتی بودن فضای رسانه ها، ادامه داد: رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان رسانه مرجع همچنان مورد وثوق مردم است و مردم برای اثبات صحت اطلاعات به رسانه ملی مراجعه می کنند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات را عدالت رسانه ای دانست و تصریح کرد: فضای رقابتی یعنی اینکه هر کسی بتواند اهداف، دیدگاه و برنامه های خود را به مردم معرفی کند.

وی در بیان اهداف عدالت رسانه ای، گفت: عدالت در استفاده برای شناخته شدن نامزدها و هم برای شناختن از سوی مخاطبان در این عدالت رسانه ای صدا و سیما فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت رسانه ای یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات است

عدالت رسانه ای یکی از شروط رقابتی بودن انتخابات است