مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:422024-01-02سياسي

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی


اگر پس از رزرو بلیط هواپیما، می خواهید از ثبت آن اطمینان حاصل کنید یا اگر بلیط خود را گم کرده و به دنبال راهی برای چاپ مجدد آن هستید، استعلام بلیط هواپیما با کد ملی، - ، می خواهید از ثبت آن اطمینان حاصل کنید یا اگر بلیط خود را گم کرده و به دنبال راهی برای چاپ مجدد آن هستید، استعلام بلیط هواپیما با کد ملی، روش سریعی است که به شما امکان می دهد اطلاعات مربوط به بلیط پرواز را براساس کد ملی خود یا افراد دیگری که می شناسید، بدست آورید و در صورت تمایل به چاپ مجدد آن اقدام کنید.

استعلام و پیگیری بلیط به منظور صحت اعتبار بلیط رزرو شده و مشاهده یا چاپ مجدد آن انجام می شود.

استعلام بلیط هواپیما سیستمی و چارتری پیگیری بلیط هواپیما و استعلام آن با کد ملی تنها برای پروازهای سیستمی میسر است و امکان استعلام برای بلیط های چارتر وجود ندارد.

البته دو ساعت پیش از ساعت پرواز، لیست مسافران پرواز چارتری بسته و به شرکت های هواپیمایی ارسال می شود و امکان پیگیری بلیط هواپیما با کد ملی در این زمان فراهم می شود.

شیوه های استعلام بلیط هواپیما با کد ملی برای پیگیری و استعلام بلیط هواپیما دو روش وجود دارد: استعلام بلیط پرواز از آژانس هواپیمایی استعلام بلیط هواپیما بصورت مستقیم از شرکت هواپیمایی اگر بلیط خود را از آژانس های هواپیمایی خریداری کرده باشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی