مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:512024-01-14بين الملل

پیدا کردن اهداف انصار الله یمن برای حمله به آنها بسیار دشوار است


حملات آمریکا و انگلیس به یمن تأثیر اندکی بر توان هجومی انصار الله داشته است که هنوز می توانند کشتی ها را در دریای سرخ با استفاده از موشک و پهپاد مورد حمله قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مسئولان آمریکایی نوشت که حملات آمریکا و انگلیس به یمن تأثیر اندکی بر توان هجومی انصار الله داشته است که هنوز می توانند کشتی ها را در دریای سرخ با استفاده از موشک و پهپاد مورد حمله قرار دهند.

مسئولان آمریکایی به روزنامه نیویورک تایمز گفت که ثابت شده است که پیدا کردن اهداف متعلق انصارالله برای حمله به آنها بسیار دشوارتر از چیزی است که انتظار می رفت.

این مسئولان افزودند که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و دیگر کشورهای غربی طی سال های گذشته فعالیتی در زمینه گردآوری داده ها درباره توان نظامی انصار الله یمن از جمله سامانه های دفاع هوایی، مراکز فرماندهی و مراکز تولید موشک و پهپاد نداشتند.

مسئولان آمریکایی در ادامه گفتند که حملات هوایی به یمن به 90 مرکزی که مورد حمله قرار گرفته شد آسیب زد یا منهدم شان کرد اما تأکید کردند که انصار الله به رغم آن سه چهارم توان شان برای شلیک موشک و پهپاد را حفظ کرده اند.

نیویورک تایمز در ادامه نوشت که تخمین ها از حجم زیان هایی که به توان نظامی انصار الله یمن وارد آمده است چالش های بزرگی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا کردن اهداف انصار الله یمن برای حمله به آنها بسیار دشوار است

پیدا کردن اهداف انصار الله یمن برای حمله به آنها بسیار دشوار است