مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:402023-12-30سياسي

آخرین وضعیت پروژه های راهداری شهرستان دشتی


معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: پروژه های شاخص راهداری شهرستان دشتی پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری از آنها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، بهرام اسدی معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر صبح امروز در بازدید از پروژه های راه روستایی شهرستان دشتی، اظهار داشت: با تاکیدات استاندار، همراهی نماینده مجلس و برنامه ریزی مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر پروژه های شاخص و تاثیرگذاری در زمینه توسعه راه های شهرستان دشتی در دست اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پروژه راه باغان - سرچشمه، بیان کرد: احداث این جاده به طول 14 کیلومتر ضمن کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز استان، جابجایی محصولات کشاورزی این منطقه را نیز تسهیل می کند.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه بهسازی و تعریض جاده شنبه- ناصری هم در دو قطعه در دستور کار است که اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

معاون راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر به پروژه بهسازی و تعریض محور روستایی گزدراز- شیخیان اشاره کرد و یادآور شد: قطعه اول این پروژه با اعتبار 10 میلیارد تومان، اکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قطعه دوم نیز در مرحله مطالعه و تهیه برآورد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پروژه های راهداری شهرستان دشتی

آخرین وضعیت پروژه های راهداری شهرستان دشتی