مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:002024-01-17اقتصادي

رییس سندیکای صنایع کنسرو: کنسرو ماهی هیچ ماده نگهدارنده ای ندارد


رییس سندیکای صنایع کنسرو ایران با بیان اینکه بیشترین مصرف تون ماهیان برای کنسرو است، اظهارداشت: دلیل اینکه تون ماهیان بیشترین مصرف را در صنعت کنسرو دارد این است که علاوه بر دسترسی آسان به این کالا در ه زمان و مکانی قابل استفاده است.

- رییس سندیکای صنایع کنسرو ایران با بیان اینکه بیشترین مصرف تون ماهیان برای کنسرو است، اظهارداشت: دلیل اینکه تون ماهیان بیشترین مصرف را در صنعت کنسرو دارد این است که علاوه بر دسترسی آسان به این کالا در ه زمان و مکانی قابل استفاده است.

رییس سندیکای صنایع کنسرو ایران گفت: کنسرو ماهی به دلیل فرایند حرارتی خاص و استفاده از ظروف غیر قابل نفوذ، مدت ماندگاری بالایی دارد و هیج ماده نگهدارنده ای ندارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسعود بختیاری در دومین نشست خبری همایش ماهیگیری مسئولانه با تاکید بر زنجیره ارزش تون ماهیان درباره تصور برخی درباره استفاده از مواد نگهدارنده در کنسرو ها به ویژه کنسرو ماهی افزود: صنعت کنسرو سازی بر مبنای فرآیند حرارت دهی خاص شکل گرفته که با بهره گیری از این فرآیند مدت ماندگاری محصول را بدون استفاده از ماده نگهدارنده افزایش می دهد و مصرف کنندگان نباید نگرانی در این خصوص داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سندیکای صنایع کنسرو: کنسرو ماهی هیچ ماده نگهدارنده ای ندارد

رییس سندیکای صنایع کنسرو: کنسرو ماهی هیچ ماده نگهدارنده ای ندارد