مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 13:152023-12-28بين الملل

فارن پالیسی: یمنی ها در دریای سرخ چگونه بر رژیم صهیونیستی فشار می آورند؟


یک پژوهشگر غربی با اشاره به کارآمدی سیاست تحریم دریایی رژیم صهیونیستی توسط ارتش یمن اظهار کرد: کاری که یمنی ها در دریای سرخ انجام می دهند از نظر ساختاری مشابه تحریم های ثانویه آمریکا علیه سایر کشورهاست که اکنون در قبال اسراییل در دست انجام است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: موج جدیدی از مقاومت علیه جنایت رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم غزه در یمن شکل گرفته و کلیه مسیرهای دریایی منتهی به بنادر رژیم صهیونیستی به صورت کلی متشنج شده است.

رصدخانه اندیشکده ها به نقل از فارن پالیسی به روایت تحولاتی که در دریای سرخ در حال تحقق است می پردازد: عملیات های دولت نجات ملی یمن سبب شده تا شرکت های حمل و نقل بسیاری دریای سرخ را ترک کنند.

نیروهای مسلح یمن تا به حال 100 حمله موشکی و پهپادی علیه ده ها کشتی در دریای سرخ انجام داده و تمام کشتی هایی که مقصدشان فلسطین اشغالی است -چه تحت مالکیت این رژیم باشند یا خیر- را در معرض ضربه قرار داده است.

شرکت های بزرگ حمل و نقل و انرژی مانند بریتیش پترولیوم و مرسک هم برای این که با چنین سرنوشتی رو به رو نشوند، رفت و آمد خود از این دریا را متوقف کردند و این موضوع بر بازار انرژی تأثیر بالایی گذاشته و باعث افزایش قیمت جهانی نفت شده و به زودی باعث افزایش قیمت هر کالایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالیسی: یمنی ها در دریای سرخ چگونه بر رژیم صهیونیستی فشار می آورند؟

فارن پالیسی: یمنی ها در دریای سرخ چگونه بر رژیم صهیونیستی فشار می آورند؟