مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:152024-01-03حوادث

مادران احسان


می دانید در این کره خاکی امن ترین سرپناه چیست؟ یا اصلا چطور می شود که در این دنیا تا به معراج رسید؟ بله! آن حریم آغوشِ خداگونه مادران است که همیشه بویِ خدا می دهند و هر چه آرامش و راحتی است را به پای آدم می ریزد.

- خبرگزاری فارس_تبریز؛ کتایون حمیدی: چی وصل مان می کند به این دنیا؟ قُل قُل سماور به جوش آمده مامان که داره فریاد می زند که من آماده ام برای چای ساعت 4 عصر! چی وصل مان می کند به زیستن؟ صدای چرخ خیاطی مامان که داره پارچه چادر نماز سوغاتی عمه خانم از مشهد را برای قد و قواره مان می دوزد! چی گره امان می زند به این زندگی؟ گرفتن یک استکان چای لب سوز از دستان بهشتی مادر! وَ خیلی چی های دیگر که می توان در هر ثانیه از 24 ساعت زندگی تان بگردید و پیدایش کنید! اصلا زندگی مگر جز همین چی های نیست؟ این چی هایی که قطعا یکی از نقش های اول آن مادر بوده است! دنیای بدون مادر.

حال فکرش را بکنید اگر یکی از این نقش اول های زندگی مان نباشد چی؟ یکهو بگذارد و برود و تنهایمان بگذارد! به نظرتان دنیا دیگر حرف برای گفتن خواهد داشت؟ دنیا لال نمی شود؟ اصلا بعد از او، دنیا معجزه ای برای رونمایی پیدا می کند؟ حتی خودِ کهشکشان! تا همیشه با خودمان نمی گوییم آخ که جای یک نفر توی این کهکشان به این بزرگی خیلی خالی است؟ اما همیشه که نباید بدبین بود؛ یهو دیدی وسط همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادران احسان

مادران احسان