مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 12:202024-01-06سياسي

ماجرای یک تغییر کاربری پر حاشیه در بندرعباس


نشست خبری مدیر انجمن مطالبه گران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرعباس پیرامون موضوع کمبود اماکن گردشگری و تخلف 500میلیارد تومانی در ساخت یک پاساژ در شهر بندرعباس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سعید جلیلیان مدیر انجمن مطالبه گران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بندرعباس امروز اظهار داشت: بندرعباس بنا بر اظهارات مسئولان و فعالان گردشگری دارای کمبود اماکن گردشگری است و  نماینده ولی فقیه در هرمزگان کمبود زمین با کاربری گردشگری را علت اصلی آن می داند و این دلیلی است که ما نمی توانیم مسافر را در شهر بندرعباس نگه داریم و مسافران به جزایر سفر می کنند.

کمبود زمین با کاربری گردشگری گریز مسافران را به همراه دارد وی ادامه داد: درواقع در این شهر جاذبه و تفریحی برای گردشگران ایجاد نشده است و این همه مسافر به بندرعباس وارد می شود و ما نمی توانیم صنعت گردشگری خود را تقویت کنیم.

ساحل بندرعباس از سورو تا نخل ناخدا، فرصت بسیار خوبی برای رونق این صنعت است اما متاسفانه در ساحل این شهر فقط قلیان فروشی ها را می بینیم و ساحل جذابیتی برای گردشگر ندارد.

تخلف دو دستگاه اجرایی و خواسته فردی محرز است جلیلیان اضافه کرد: مدیرکل گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی نیز دلیل کمبود اماکن گردشگری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای یک تغییر کاربری پر حاشیه در بندرعباس

ماجرای یک تغییر کاربری پر حاشیه در بندرعباس