مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 17:202024-01-08اقتصادي

کارخانه سیمان شیراز جابه جا می شود/ باغ سه گوش؛ مقصد آینده گردشگری


مسئولان منطقه 4 شهرداری شیراز از حذف صنایع و مشاغل آلاینده از فضای این منطقه و همچنین اقدام جدی برای محرومیت زدایی از محله های کمتر برخوردار خبر داده و بر ایجاد تحول عمرانی و تبدیل منطقه 4 به عنوان پایلوت گردشگری شیراز تاکید کردند.

- کارخانه سیمان شیراز جابه جا می شود/ باغ سه گوش؛ مقصد آینده گردشگری ایسنا/فارس مسئولان منطقه 4 شهرداری شیراز از حذف صنایع و مشاغل آلاینده از فضای این منطقه و همچنین اقدام جدی برای محرومیت زدایی از محله های کمتر برخوردار خبر داده و بر ایجاد تحول عمرانی و تبدیل منطقه 4 به عنوان پایلوت گردشگری شیراز تاکید کردند.

چهارمین نشست از سلسله برنامه های روایت امید که امروز، 18 دی ماه در شیراز برگزار شد، به بحث و بررسی پیرامون پروژه های عمرانی و زیرساختی در منطقه 4 شهرداری شیراز اختصاص داشت.

در این جلسه عضو ناظر شورای شهر بر منطقه 4 شهرداری شیراز، با ذکر این نکته که این منطقه چه از حیث مساحت و چه از حیث جمعیت، بزرگترین منطقه شهرداری شیراز محسوب می شود، افزود: خوشحالیم که در این منطقه از بیشترین تعداد خانواده های معظم شهدا و ایثارگران میزبانی و به آن ها خدمت رسانی می کنیم.

مصطفی کیانی رحیمی به اختصاص بودجه ای متناسب با ظرفیت و وسعت منطقه 4 اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی هایی که همکاران ما در این منطقه انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه سیمان شیراز جابه جا می شود/ باغ سه گوش؛ مقصد آینده گردشگری

کارخانه سیمان شیراز جابه جا می شود/ باغ سه گوش؛ مقصد آینده گردشگری