مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 15:402024-01-15سياسي

ناگفته های دختران اسیر در دست داعش


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی بهرامی نژاد، تهیه کننده مستند «ناجی سنجار» درباره این مستند که به سقوط شهر سنجار توسط داعش می پردازد گفت: - مستند ناجی سنجار روایتی از شهر سنجار است که در مرداد 1393 به دست گروهک تکفیری صهیونیستی داعش سقوط کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی بهرامی نژاد، تهیه کننده مستند ناجی سنجار درباره این مستند که به سقوط شهر سنجار توسط داعش می پردازد گفت: مستند ناجی سنجار ، تلاشی است برای به تصویر کشیدن و ثبت یکی از اتفاقات مهم در منطقه از سال های 1393 تا امروز یعنی نجات ایزدی ها از دست داعش و قدرت دادن به آن ها برای بازپس گیری حیثیت و غیرت شان.

این اتفاقات در چند مقطع و زیر نظر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس انجام شد و مستند ما با ثبت لحظات خاص از طریق راویانی که اهل شهر سنجار هستند، به آن اتفاقات می پردازد.

دختران اسیر سنجار در دست داعش وی ادامه داد: شهر سنجار در مرداد 1393 به دست داعش سقوط کرد و جنایت های زیادی در آنجا به اسم اسلام رقم خورد.

داعش که مسؤول خراب کردن وجهه اسلام در دنیا است، به این مردم حمله کرد و متأسفانه دختران شان را اسیر و به بردگی گرفت و مردان شان را هم کشت یا به زور مسلمان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های دختران اسیر در دست داعش

ناگفته های دختران اسیر در دست داعش