مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:212024-01-06ورزشي

بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در خمین برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خمین، ظهر امروز همزمان با هفته فرهنگی خمین طی مراسمی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران  همایش بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در شهر خمین برگزار  و خانه هلال احمر این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این مراسم گفت: امروز در چهل واره انقلاب آرمان های نظام در دل مردم بارقه امید و اطمینان را ایجاد کرده است.

نظری افزود: خرسندم که در جمع مردمی هستم که خالصانه جانشان را در معرض خطر قرار می دهند، در حادثه کرمان دو امدادگر هلال احمر در راه نجات دیگران جانشان را تقدیم کردند.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: حرف ما به کام مستکبران خوش نمی آمد و آنها هر چه از توطئه بود بر ما فرود آوردند و خوشبختانه انقلاب ما چون به دست معمار کبیر انقلاب ساخته شده بود به این راحتی ها از پای در نمی آید و با هدایت هایی که بعد از عروج ملکوتی ایشان به دست رهبر هدایت شده است، به قله نزدیک می شود.

نظری ادامه داد: مجموعه هلال احمر یک مجموعه موثری است، دشمن تمام تلاش را می کند که ریشه ما را تیشه بزند و خوشبختانه ناکام مانده است.

آمادگی استان برای میزبانی المپیاد ورزشی کشور  شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز گفت: از هفته فرهنگی خمین سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در خمین برگزار شد

بزرگداشت شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان در خمین برگزار شد