مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 14:352024-01-02بين الملل

درخواست مفتی لیبی از کشورهای اسلامی برای تحریم آمریکا


مفتی لیبی از حکام کشورهای اسلامی و ملت هایشان خواست روابط با دولت آمریکا را به دلیل حمایتش از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه قطع کنند.

- مفتی لیبی از حکام کشورهای اسلامی و ملت هایشان خواست روابط با دولت آمریکا را به دلیل حمایتش از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه قطع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق الغریانی، مفتی لیبی گفت: تمام کشورهای اسلامی و ملت هایشان باید روابط با دولت آمریکا را به دلیل حمایتش از جنگ رژیم صهیونیستی در غزه قطع کنند.

این تحریم باید شامل روابط اقتصادی، تجاری و دیپلماتیک میان آمریکا و کشورهای اسلامی از اقصی نقاط غرب تا اقصی نقاط شرق باشد.

این وظیفه ای است که خداوند آن را بر مسلمانان واجب کرده است.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وی گفت: این تحریم باید تا زمانی ادامه یابد که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین پایان یابد و اجازه ورود کمک های غذایی، دارویی و امدادرسانی به ساکنان غزه که در حال حاضر از گرسنگی در حال مردن هستند، داده شود.

مقاومت فلسطین پیروزی های زیادی را علیه دشمن صهیونیستی به دست آورده است که توان مقابله با حملات کوبنده مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری را ندارد.

وی خطاب به مقاومت فلسطین گفت: مبارزه شما دفاع از نفس است و این یک مبارزه مشروع و حتی وظیفه ای است که به نیابت از تمام امتی که شما را رها کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مفتی لیبی از کشورهای اسلامی برای تحریم آمریکا

درخواست مفتی لیبی از کشورهای اسلامی برای تحریم آمریکا