مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:002024-01-05سياسي

برقراری مستمری پشت نوبتی ها رضایتمندی مددجویان را به دست آورده است


رییس ستاد پذیرش و گروه های هدف بهزیستی کشور گفت: برقراری مستمری برای افراد پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی رضایت مندی جامعه هدف را در پی داشته و توانسته مراجعان به بهزیستی را کاهش دهد.

- ایسنا/زنجان رییس ستاد پذیرش و گروه های هدف بهزیستی کشور گفت: برقراری مستمری برای افراد پشت نوبت دریافت مستمری بهزیستی رضایت مندی جامعه هدف را در پی داشته و توانسته مراجعان به بهزیستی را کاهش دهد.

سیدجمال رحمانی امروز (جمعه 15 دی ماه) در میز خدمت اداره بهزیستی استان زنجان همزمان با سفر رییس جمهور به استان، با اشاره به اینکه در دوره اول سفرهای رییس جمهور یکی از مهم ترین درخواست های جامعه هدف بهزیستی برقراری مستمری بود، اظهار کرد: سال های متمادی یکی از دغدغه های سازمان بهزیستی حل مشکل پشت نوبتی برقراری مستمری بود که خوشبختانه امسال با حمایت دولت و پیگیری های معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور و دستگاه های ذیربط پشت نوبتی دریافت مستمری مددجویان بهزیستی به صفر رسیده است.

وی ستاد پذیرش را شنونده درخواست های عموم مردم عنوان کرد و گفت: ارتباط چهره به چهره با جامعه هدف اعم از افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و سایر اقشار ازجمله برنامه های بهزیستی است و علاوه بر ملاقات های عمومی و هفتگی مدیران کل با مددجویان، برنامه های متعددی در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری مستمری پشت نوبتی ها رضایتمندی مددجویان را به دست آورده است

برقراری مستمری پشت نوبتی ها رضایتمندی مددجویان را به دست آورده است