مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 13:452023-12-26سياسي

میزبانی کرمان از 5000 دانشجومعلم در قالب اردوی راهیان نور مقاومت


رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: از هفتم تا 15 دی ماه جاری در قالب اردوی راهیان نور مقاومت میزبان 5000 نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور هستیم.

- میزبانی کرمان از 5000 دانشجومعلم در قالب اردوی "راهیان نور مقاومت" ایسنا/کرمان رییس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان گفت: از هفتم تا 15 دی ماه جاری در قالب اردوی "راهیان نور مقاومت" میزبان 5000 نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور هستیم.

دکتر توان امروز پنجم دی ماه در نشست خبری خاطرنشان کرد: اردوی راهیان نور مقاومت در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور برنامه ریزی شده تا مکتب حاج قاسم را در بین دانشجویان نهادینه کنیم .

وی افزود: ماحصل تربیت انقلاب اسلامی شخصیتی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی است که در همه زمینه های فردی و اجتماعی یک الگو برای همه است.

توان تصریح کرد: همه ارزش هایی که انقلاب برای آن ایجاد شده و تلاش دارد آن را در دنیا تبلیغ کند، در شخصیت سردار سلیمانی متبلور شده است.

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: مقام معظم رهبری خواستند یک الگوی کامل را برای نسل های متمادی معرفی کنند، از این رو حاج قاسم را به عنوان مکتب معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی کرمان از 5000 دانشجومعلم در قالب اردوی راهیان نور مقاومت

میزبانی کرمان از 5000 دانشجومعلم در قالب اردوی راهیان نور مقاومت