مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 13:002024-01-13سياسي

خروج فروشگاه های شهروند از زیان دهی/توسعه شهروند در سایر شهرستان ها و استان ها


معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مجموعه شهروند از زیان دهی خارج شده است از حرکت این مجموعه به سمت سوددهی خبر داد.

- معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه مجموعه شهروند از زیان دهی خارج شده است از حرکت این مجموعه به سمت سوددهی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لطف الله فرزونده در آیین آغاز عملیات عمرانی فروشگاه شهروند نبرد جنوبی و افتتاح فروشگاه های اندیشه و مارلیک در قالب پویش امید و افتخار شهرداری تهران، گفت: استراتژی و راهبرد مدیریت شهری خدمت به مردم است و این مسئله ابعاد مختلفی دارد و ما بنا داریم خدمت رسانی مناسبی به شهروندان داشته باشیم و این مسئله از اهداف مجموعه مدیریت شهری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به عرضه کالا در بازار و تثبیت قیمت ها تأکید کرد: ارائه کالای متنوع در مجموعه شهروند با قیمت و باکیفیت مناسب از راهبردهای تعیین شده برای مجموعه شهروند است و به همین جهت ما شاهد توسعه کمی و کیفی در مجموعه شهروند هستیم.

فروزنده با اشاره به اینکه مجموعه شهروند از یک مجموعه زیان ده خارج شده و به سمت سوددهی رفته است، اظهار کرد: یکی از راهبردهای مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری تهران، استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت آنها است و شهروندان می توانند در این حوزه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج فروشگاه های شهروند از زیان دهی/توسعه شهروند در سایر شهرستان ها و استان ها

خروج فروشگاه های شهروند از زیان دهی/توسعه شهروند در سایر شهرستان ها و استان ها