مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:402024-01-01سياسي

دشمن با تردید افکنی می خواهد همراهی مردم با نظام را از بین ببرد


نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، همراهی مردم را مهمترین قدرت نظام یاد کرد و گفت: در عصر حاضر دشمن با تردید افکنی می خواهد همراهی مردم با نظام را از بین ببرد و به همین خاطر نیاز به جهاد تبیین ضروری تر از همیشه است.

- ایسنا/مازندران نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی، همراهی مردم را مهمترین قدرت نظام یاد کرد و گفت: در عصر حاضر دشمن با تردید افکنی می خواهد همراهی مردم با نظام را از بین ببرد و به همین خاطر نیاز به جهاد تبیین ضروری تر از همیشه است.

  سعید جلیلی شامگاه دوشنبه 11 دی ماه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی، شهادت سردار رضی موسوی، شهدای مدافع حرم سوادکوه و منطقه سرخ کلای زیراب، با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا دشمنان این نظام بعد از 44 سال هنوز نتوانستند به اهداف خود برسند؟ اظهار کرد: حرکت های انقلابی و تغییر حکومت های زیادی در طول تاریخ و سال های اخیر در دنیا اتفاق افتاد که در مدت کوتاهی توسط مخالفان سرنگون شد.

وی با اشاره به اینکه در کشور خودمان هم مواردی مانند ملی شدن صنعت نفت را شاهد بودیم که مخالفان این حرکت، دولت را سرنگون کردند، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 20 کشور در جنگی هشت ساله همه امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار صدام قرار دادند، ولی نتوانستند حتی یک وجب ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با تردید افکنی می خواهد همراهی مردم با نظام را از بین ببرد

دشمن با تردید افکنی می خواهد همراهی مردم با نظام را از بین ببرد