مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:152023-12-30سياسي

«بصیرت» به چه معناست؟


یک کارشناس مسائل فرهنگی و اجتماعی گفت: کسی که بصیرت دارد در مواجه با اتفاقات خود می داند چگونه عمل کند به صورت «از تو یک اشاره»، حتی اگر ولی و رهبر او سخنی نگفته باشد او بر پایه نگاه ولی تصمیم می گیرد و متناسب با آن تشخیص می دهد و عمل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مردم ایران در نهم دی ماه سال 1388 با حضور در خیابان ها و راهپیمایی، حمایت خود را از انقلاب اسلامی ایران در مقابل آشوبگران و فتنه گرانی که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری داشتند، اعلام کردند.

در این باره مقام معظم رهبری فرمودند: اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است.

حماسه ای که محاسبات دشمن را به هم ریخت، محاسباتی که با همکاری و برنامه ریزی عده ای اقلیت در داخل از روی بغض و کینه شکل گرفته بود اما در این روز حماسی یک بار دیگر امت اسلامی با بصیرت عمل کرد و دشمنان نظام مایوس شدند.

حماسه 9 دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن ها بایستد در برابرتمام دنیای آن ها خواهند ایستاد.

نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بصیرت» به چه معناست؟

«بصیرت» به چه معناست؟