مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 15:012024-01-14سياسي

رسانه ها، خدمات دولت سیزدهم را هنرمندانه و هوشمندانه منعکس کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای اطلاع رسانی استان اظهار کرد: در پیوست رسانه ای برنامه های دهه مبارک فجر انتظار است خدمات نظام و دولت سیزدهم برجسته سازی شود چون اتفاقات بسیار خوبی در سطح ملی و استان در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به مطالبه چندین ساله استان در زمینه راه آهن که در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفته، تصریح کرد: تاکنون چهار هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار این پروژه از طریق تهاتر نفتی تأمین شده است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر لزوم انعکاس هنرمندانه و هوشمندانه خدمات دولت سیزدهم توسط رسانه ها به اشکال مختلف، ادامه داد: اجرای طرح راه آهن خراسان جنوبی در 15 قطعه تعریف شده و فعال است.

به گفته وی  اعتبار فاز اول (زیرسازی) پروژه فراملی راه آهن به مبلغ 18 هزار میلیارد تومان تعیین شده که 12 هزار میلیارد تومان آن در خراسان جنوبی در حال انجام است.

قناعت به ابر پروژه انتقال آب از دریای عمان به خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: بازدید میدانی از این پروژه در استان روز شنبه 30 دی ماه با حضور مدیر پروژه انتقال آب دریای عمان انجام خواهد شد.

وی با بیان اقدامات دولت سیزدهم در حوزه نهضت ملی مسکن، طرح انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان و سربیشه برای تأمین گاز پایدار و احیای واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها، خدمات دولت سیزدهم را هنرمندانه و هوشمندانه منعکس کنند

رسانه ها، خدمات دولت سیزدهم را هنرمندانه و هوشمندانه منعکس کنند