مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 00:102023-12-25اقتصادي

200 محکوم مالی غیرعمد چشم انتظار خیرین هستند


نائب رییس هیات امنای ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: هم اکنون 200 نفر محکوم مالی جرایم غیر عمد در زندان های استان محبوس هستند که چشم انتظار و یاری خیرین و مردم شریف استان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از  اداره رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان اردبیل، یوسف خدادادی با قدردانی از جامعه خیرین استان، اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد دیه استان 22 نفر محکوم جرائم مالی و غیر عمد با مبلغ محکومیت 62 میلیارد تومان با کمک آورده خود محکومین، گذشت شکات، اعسار، تقسیط و نیز اعطای تسهیلات بانکی از زندان های استان آزاد شدند.

وی افزود: علی رغم کمک های صورت گرفته هم اکنون 200 نفر محکوم مالی جرایم غیر عمد در زندان های استان محبوس هستند که چشم انتظار و یاری خیرین و مردم شریف استان هستند تا به آغوش گرم خانواده بازکردند.

نائب رییس هیات امنای ستاد مردمی دیه استان اردبیل گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته و اعلام رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد مردمی دیه استان برترین ستاد دیه کشور انتخاب شده است و از مسوولان و اعضای هیات مدیره ستاد دیه استان قدردانی شده و تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/3886/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 محکوم مالی غیرعمد چشم انتظار خیرین هستند

200 محکوم مالی غیرعمد چشم انتظار خیرین هستند