مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 09:102024-01-17اقتصادي

پر کردن چاه کشاورزی غیرمجاز عین عدالت است


مدیر امور منابع آب شهرستان زنجان با اشاره به پر شدن 10 حلقه چاه غیر مجاز در زنجان، گفت: پر کردن چاه کشاورزی غیرمجاز عین عدالت و در جهت صلاح جامعه و نجات سفره های آب زیر زمینی است.

- ایسنا/زنجان مدیر امور منابع آب شهرستان زنجان با اشاره به پر شدن 10 حلقه چاه غیر مجاز در زنجان، گفت: پر کردن چاه کشاورزی غیرمجاز عین عدالت و در جهت صلاح جامعه و نجات سفره های آب زیر زمینی است.

کریم خدایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بهرع برداری آب از چاه های غیرمجاز عین ظلم به حق الناس است؛ چراکه با بهره برداری بی رویه و غیرقانونی و بدور از مدیریت از منابع آب ذخایر ارزشمندی که باید برای نسل های آینده باقی بماند از بین می رود.

وی با اشاره به پر و مسلوب المنفعه کردن 10 حلقه چاه غیرمجاز در اراضی روستاهای دواسب و پایین کوه از توابع شهرستان زنجان، تصریح کرد: با این اقدام بیش از 90 هزار مترمکعب آب در سال صرفه جویی می شود که این رقم کم نبوده و با ادامه این کار می توانیم از داشته هایمان حراست کنیم.

خدایی ادامه داد: با توجه به افت شدید ذخایر آب زیرزمینی استان حفاظت از این ذخایر ارزشمند بیش از هر زمانی نیازمند توجه است.

به دلایل ریخت زمین شناسی در استان اهمیت حفاظت از آب های زیرزمینی حائز اهمیت است و برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر، باید با همکاری همه دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر کردن چاه کشاورزی غیرمجاز عین عدالت است

پر کردن چاه کشاورزی غیرمجاز عین عدالت است