مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:102024-01-06سياسي

همایش خورشید ولایت فردا در ایرانشهر برگزار می شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز تبعید مقام معظم رهبری به ایرانشهر، همایش خورشید ولایت فردا در ایرانشهر برگزار می شود.

- آیت الله مصطفی محامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تاریخ 26 آذر ماه 1356 به ایرانشهر تبعید شدند، مدت 258 روز در شهرستان حضور داشته و در طول این مدت به شهرهای بزمان و بمپور نیز سفر کرده اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به جمله عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد گفت: این تبعید علاوه بر اینکه در خود مقام معظم رهبری تاثیر گذاشت در مردم ایرانشهر و استان نیز تاثیر بسیار خوبی داشت.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: تاثیر در مقام معظم رهبری از این جهت بود که ایشان با اقوام مختلف استان از جمله سیستانی و بلوچ آشنا شدند و از طرف دیگر با اهل سنت و علمای آن ها نیز ارتباط برقرار کردند و استان سیستان و بلوچستان را به خوبی شناختند.

وی گفت: تبعید به شهرستان ایرانشهر نگاه جامعی نسبت به اقوام و مذاهب در مقام معظم رهبری ایجاد و به عبارتی نقطه شروع کار بود و بر اساس جایگاه های متعدد ایشان قبل و بعد از انقلاب این نگاه جامع همواره اثرگذار واقع شد به گونه ای که ایشان بر اساس همین نگاه جامع مطرح می کنند تمدن نوین اسلامی بدون تعامل شیعه و اهل سنت تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش خورشید ولایت فردا در ایرانشهر برگزار می شود

همایش خورشید ولایت فردا در ایرانشهر برگزار می شود