مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 12:002023-12-23سياسي

نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس


با انتصاب نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت محقق می شود؛ نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس برای اولین بار در سطح شرکت های پتروشیمی منطقه عسلویه، یک خانم به عنوان مشاور مدیرعامل و نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت پتروشیمی پارس، سیاوش میرحاجی در حکمی سیده حکیمه موسوی را به عنوان نماینده مدیرعامل در امور بانوان شرکت منصوب کرد.

  این انتصاب در راستای شنیدن مطالبات بانوان شرکت و همسران کارکنان و تکریم جایگاه آنان است.

  لازم به ذکر است، زنان بخشی از کارکنان شرکت های منطقه عسلویه را تشکیل می دهند و در برخی شرکت ها، عهده دار پست های حساس هستند و این بدان معناست که علاوه بر ایفای نفش در شرکت، زمامدار مسئولیت های خانواده و فرزندان نیز هستند.

  از همین رو، توجه مدیران عامل به مطالبات کارکنان زن و تسهیل شرایط کار و حفظ شأن والای مقام زن یک ضرورت است و حالا این اتفاق ارزشمند در شرکت پتروشیمی پارس رخ داده است.

 مدیرعامل پتروشیمی پارس، در راستای توجه ویژه به بانوان شرکت و پیگیری امورات آن ها و حتی توجه به همسران کارکنان شرکت، نماینده ای منصوب کرد تا از نزدیک امورات و موضوعات مختلف شان را پیگیری کند، چه آنکه این اقدام ارزشمند، می تواند الگویی برای دیگر شرکت های منطقه عسلویه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس

نگاهی ویژه به زنان در پتروشیمی پارس