مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:502024-01-02سياسي

دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت خراسان رضوی در تایباد آغاز شد


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان رضوی، امروز به میزبانی این شهرستان آغاز شد.

- جعفر شریفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: مرحله استانی دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان رضوی و خانواده آنها، امروز به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

  وی افزود: این دوره از مسابقات با شعار 《قرآن، کتاب ،وحدت》 و با حضور 120 نفر شامل 95 مرد و 25 زن از شهرستان های تایباد، باخرز، تربت جام، خواف، سرخس و صالح آباد برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد ادامه داد: این مسابقات قرآنی شامل رشته های حفظ کل، حفظ یک جزء، حفظ 10 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل می باشد و 9 نفر داوری آن را بر عهده دارند.

  شریفی بیان کرد: برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت در رشته های مذکور به مرحله کشوری این مسابقات که در استان هرمزگان برگزار خواهد شد، راه می یابند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تایباد اضافه کرد: مراسم اختتامیه نیز در روز پنجشنبه 14 دیماه خواهد بود و نفرات برتر مسابقات مشخص می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت خراسان رضوی در تایباد آغاز شد

دهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه اهل سنت خراسان رضوی در تایباد آغاز شد