مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:552024-01-13بين الملل

اکونومیست: تخریب حتی نصف تونل های حماس هم برای اسراییل سخت است


مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی اخیراً اعلام کرده اند که شبکه زیرزمینی حماس گسترده تر از تصورات آن ها بوده و هنوز تا تخریب حتی نیمی از این شبکه زیرزمینی هم زمان زیادی باقی مانده است.

- مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی اخیراً اعلام کرده اند که شبکه زیرزمینی حماس گسترده تر از تصورات آن ها بوده و هنوز تا تخریب حتی نیمی از این شبکه زیرزمینی هم زمان زیادی باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه اکونومیست در گزارشی درباره سد تونل های حماس در برابر رژیم صهیونیستی نوشته است: نابودی شبکه گسترده ای از تونل ها که جنبش مقاومت فلسطین زیر غزه ایجاد کرده، یکی از اهداف اصلی اسراییل در جنگ جدید غزه بوده است.

در نخستین روزهای جنگ، تل آویو بر این باور بود که این تونل ها وسعتی در حدود چند صد کیلومتر دارند؛ اما مقامات امنیتی اسراییل اخیراً اعلام کرده اند که شبکه زیرزمینی حماس گسترده تر از این هاست.

با گذشت سه ماه از آغاز جنگ و کشته شدن 23 هزار فلسطینی، ارتش اسراییل اذعان دارد که هنوز تا نابود کردن حتی نیمی از این شبکه زیرزمینی هم زمان زیادی باقی مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین نشریه، در شجاعیه، محله ای در شهر غزه که تا قبل از این جنگ 100 هزار سکنه داشت، ارتش اسراییل بخشی از تونل ها را کشف کرده که تا پیش از این اطلاعی درباره وجود آن نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکونومیست: تخریب حتی نصف تونل های حماس هم برای اسراییل سخت است

اکونومیست: تخریب حتی نصف تونل های حماس هم برای اسراییل سخت است