مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:402024-01-13دانش

پذیرش 40 درصدی ارشد بدون آزمون در دانشگاه شهید چمران اهواز


رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون و استعدادهای درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه در بهمن ماه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از انتشار فراخوان پذیرش بدون آزمون و استعدادهای درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی این دانشگاه در بهمن ماه خبر داد.

دکتر الهام حویزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: سالانه به صورت متوسط 300 دانشجو در عضویت دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز هستند؛ البته آمار سال تحصیلی 1403-1402 هنوز تکمیل نشده است و فعلا در حال جمع آوری آمار دانشجویان استعدادهای درخشان از دانشکده ها هستیم.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو به شیوه بدون آزمون (استعدادهای درخشان) نسبت به سال های گذشته، افزود: در دانشگاه شهید چمران اهواز در دوره کارشناسی ارشد 40 درصد ظرفیت پذیرش روزانه به صورت بدون آزمون و از طریق استعدادهای درخشان انجام می شود.

رییس دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در دوره دکتری تخصصی نیز براساس ظرفیتی که گروه های آموزشی اعلام می کنند و با توجه به ظرفیت سالانه تا 20 درصد می توان به این شیوه دانشجو پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 40 درصدی ارشد بدون آزمون در دانشگاه شهید چمران اهواز

پذیرش 40 درصدی ارشد بدون آزمون در دانشگاه شهید چمران اهواز