مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 دی 1402 ساعت 13:002023-12-29سياسي

نیازهای شعب اخذ رای سراسر کشور احصا شده است


رییس ستاد انتخابات کشور از احصای نیازهای شعب اخذ رای در سراسر کشور خبر داد و گفت: تامین نیازهای شعب برای برگزاری انتخابات پرشور در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سید محمد تقی شاهچراغی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در سالن هلال احمر سمنان درباره آخرین اقدامات ستاد انتخابات کشور برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه بیان کرد: نیازهای شعب اخذ رأی سراسر کشور احصا شده است وی با بیان اینکه جانمایی بازنگری و به روز رسانی شعب و فرآیندهای انتخاباتی با همراهی ستاد انتخابات استان های کشور انجام شده است، افزود: مقدمات برگزاری انتخابات پرشور انجام شده است.

معاون وزیر کشور درباره ابتکارات این دوره انتخابات از سوی ستاد انتخابات کشور بیان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره تماس 117 در اختیار مردم قرار گرفته تا بتوانند با ستاد انتخابات کشور به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه این سامانه دریافت نظرات و گزارش های مردم را در دستور کار خود قرار خواهد داد، ابراز کرد: این سامانه فعال شده تا شهروندان بتوانند موضوعات مربوط به حوزه انتخابیه خود را به طور مستقیم به ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای شعب اخذ رای سراسر کشور احصا شده است

نیازهای شعب اخذ رای سراسر کشور احصا شده است