مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 11:412024-01-14سياسي

انتخابات و پاسخ به ده ها سوال پیرامون چرایی شرکت در انتخابات


حمیدرضا جلالی؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه 11 اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، چهار خصوصیت الزامی برای انتخابات پیش رو را مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت برشمردند و تصریح داشتند که شرکت در انتخابات وظیفه است و ایجاد احساس وظیفه نسبت به انتخابات وظیفه مهم مجاهدان جهاد تبیین است.

به دلیل اهمیت این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، خبرنگار سیاسی فارس با امیرحسین بیاتی فعال سیاسی در استان مرکزی پیرامون اهمیت انتخابات به طور کلی و به طور خاص تر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات به گفت وگو پرداخت که در ادامه می خوانیم.

فارس: آقای بیاتی با تشکر از وقتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار دادید، همانطور که در جریان هستید هر دوره از انتخابات مطرح می شود که این دوره از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در انتخابات این دوره هم شاهد هستیم این موضوع بارها از زبان شخصیت های مختلف عنوان شده است، به نظر شما دلیل اینکه هر دوره این مسئله مطرح می شود، چیست و به راستی چرا انتخابات امسال با اهمیت تر از دوره های قبلی است؟ بیاتی: اینکه در هر دوره از انتخابات اهمیت ویژه حضور و مشارکت مردم سخن به میان می آید به دلیل آسیب ها و چالش هایی است که دشمن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات و پاسخ به ده ها سوال پیرامون چرایی شرکت در انتخابات

انتخابات و پاسخ به ده ها سوال پیرامون چرایی شرکت در انتخابات