مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 18:102024-01-07سياسي

ایستادگی در مقابل مافیای برنج در مجلس


نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه 17 دی ماه در صحن علنی مجلس نکات مهمی اعم از نابودی برنجکاران با واردات برنج، پایین بودن مبلغ اضافه کار کادر درمان و مازوت سوزی در اراک و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، امروز یکشنبه 17 دی ماه در صحن علنی مجلس نکات مهمی اعم از نابودی برنجکاران با واردات برنج، پایین بودن مبلغ اضافه کار کادر درمان و  مازوت سوزی در اراک  و .

را بیان کردند که مهمترین مطالب بیان شده توسط نمایندگان در صحن علنی مجلس به شرح زیر است؛ ضرورت نظارت کافی نهادهای نظارتی بر افزایش قیمت تعرفه های اینترنت   حسن محمدیاری نماینده طالش در مجلس شورای اسلامی، در تذکری نسبت به افزایش قیمت تعرفه های اینترنت، گفت: علیرغم تذکرات داده شده در شرایط بحرانی قرار داریم، در بحث اینترنت و پهنه های اینترنتی نباید فشار را به مردم تحمیل کنیم.

وی افزود: زیبنده نیست امروز ما مکلف هستیم مردم را تشویق کنیم و امید را در جامعه رواج دهیم اما بدون نظارت و به دور از چشم نهادهای نظارتی برخی از اپراتورها سواستفاده می کنند و هزینه مضاعفی را به مردم تحمیل می کنند.

ورود بانک مرکزی به مسئله ارز 4200 تومانی  جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی، در تذکری به ماده 214 و 215 نسبت به تحقیق و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی در مقابل مافیای برنج در مجلس

ایستادگی در مقابل مافیای برنج در مجلس