مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 09:002024-01-07ورزشي

برگزاری اولین دوره مسابقات سنگ نوردی در آران و بیدگل


رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آران و بیدگل از برگزاری اولین دوره مسابقات سنگ نوردی داخل سالن در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آران و بیدگل از برگزاری اولین دوره مسابقات سنگ نوردی داخل سالن در این شهرستان خبر داد.

عباس مسلمی نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این دوره از مسابقات سنگ نوردی گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) در رده سنی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر با حضور 50 ورزشکار برگزار شد.

وی افزود: برندگان در بخش پسران، شایان غفوره، امیرعباس داروغه و علیرضا صادقی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند و در بخش دختران نیز رقیه سماقی مقام اول، یگانه صلاتی و ثنا ساکنی به طور مشترک مقام دوم و سنا علیزاده نیز رتبه سوم را کسب کردند.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی آران و بیدگل، گفت: دیواره سنگ نوردی داخل سالن با هزینه ای بالغ بر 13 میلیارد و 300 میلیون ریال در مجموعه ورزشی زنده یاد حاج عباس کریم ‎شاهی نصب شده و پس از دریافت مجوزهای لازم با حضور مربیان بومی و رسمی فدراسیون به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: ورزش کوهنوردی در سال های اخیر رشد و گسترش کمی و کیفی در بین جوانان و خانواده ها داشته است به طوری که از مجموع 500 کوهنورد فعال بیش از 60 درصد آنها را بانوان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات سنگ نوردی در آران و بیدگل

برگزاری اولین دوره مسابقات سنگ نوردی در آران و بیدگل