مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 20:502024-01-13حوادث

پلیس اشباح سیاه را شکار کرد


پلیس مشهد عاملان وحشت آفرینی های شبانه را که به اشباح سیاه معروف شده بودند،در حالی  به دام انداخت که بررسی ها نشان داد : 3 تن از آنان که جنجال های دلهره آور را رقم می زدند، دانشجوی پزشکی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ماجرای تاسف بار از حدود یک ماه قبل در مناطق گسترده ای از جنوب و غرب مشهد هنگامی آغاز شد که سرنشینان یک دستگاه پژو206 با استفاده از گلوله های ساچمه ای شیشه های یک مغازه در بولوار پیروزی را فرو ریخته و از محل متواری شدند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع بلافاصله گروهی از عوامل انتظامی با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان( رییس پلیس مشهد) ماموریت یافتند تا ماجرای تیراندازی احتمالی به سوی مغازه مذکور را زیر ذره بین تحقیقات میدانی ببرند.

با این دستور محرمانه تلاش های انتظامی در حالی برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان شلیک گلوله های  ساچمه ای ادامه یافت که گروه عملیاتی ،در همان بررسی های مقدماتی دریافتند گلوله های ساچمه ای از سلاح شلیک نمی شوند؛ چراکه فرم  وتخریب گلوله ها متفاوت بود، اما هنوز تحقیقات پلیس در مراحل اولیه قرار داشت که یک واحد صنفی دیگر در جنوب شهر ،هدف گلوله های ساچمه ای قرار گرفت و بدین ترتیب ماجرای گلوله های ساچمه ای در حالی معماگونه شد که تصاویر این شلیک ها در فضای مجازی نیز رخ نمایی کرد و به جنجالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس اشباح سیاه را شکار کرد

پلیس اشباح سیاه را شکار کرد