مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 09:002024-01-11سياسي

اجرای طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان


با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در راستای اجرای مطلوب طرح شهید علی عرب (نهضت ملی تعمیر و استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس) جلسه اعضای کارگروه استانی برگزار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در راستای اجرای مطلوب طرح شهید علی عرب (نهضت ملی تعمیر و استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس) جلسه اعضای کارگروه استانی برگزار شد.

حسین بروشکی مدیرکل آموزش و پرورش استان شامگاه چهارشنبه در این نشست ضمن قدردانی از تدبیر، همت و اراده همه مجموعه های خیریه و جهادی در اجرای مطلوب طرح شهید عجمیان، بر هم افزایی و همگرایی بیش از پیش بین مجموعه های عضو در طرح شهید عرب نیز تاکید نمود.

وی افزود: در طرح شهید عرب مجموعه های مختلف از جمله معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، بنیاد احسان، بنیاد علوی، سازمان بسیج دانشجویی، بسیج سازندگی، بسیج دانش آموزی، جامعه خیرین مدرسه ساز و صداوسیما نقش آفرینی خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: در این طرح برای سیستان و بلوچستان استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی تعداد 110 کلاس درس تعریف شده؛ اما امید آن داریم که با همت و تلاش بی وقفه همه گروه ها اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان

اجرای طرح استانداردسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس سیستان و بلوچستان