مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 10:402024-01-14سياسي

«سوت زنان» مورد حمایت مالی و امنیتی قرار می گیرند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از افشاگران فساد (موسوم به سوت زنی) از سوی آیت الله رییسی رییس جمهور، - عضو کمیسیون شورا های مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون سوت زنی اطلاعات ارائه شده توسط گزارشگران محرمانه خواهد بود و حمایت مالی و جانی از این افراد و خانواده آن ها در دستور کار قرار می گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ابلاغ قانون حمایت از افشاگران فساد (موسوم به سوت زنی) از سوی آیت الله رییسی رییس جمهور، گفت: قانون سوت زنی انگیزه اشخاص را برای افشای فساد افزایش می دهد.

وی درباره طرح حمایت از افشاگران فساد، گفت: طرح مذکور از چند بخش یعنی مراجع پذیرنده گزارش فساد و گزارش دهندگان فساد و حمایت و تشویق آن ها تشکیل شده است.

طرح سوت زنی تلاش دارد کشف مفاسد اقتصادی را تسهیل کند و می تواند موجب کاهش فساد اقتصادی شود و بر اساس آن افشاگران فساد مورد حمایت قانون هستند.

نماینده نجف آباد در مجلس ادامه داد: بر اساس قانون سوت زنی اطلاعات ارائه شده توسط گزارشگران محرمانه خواهد بود و حمایت مالی و جانی از این افراد و خانواده آن ها در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوت زنان» مورد حمایت مالی و امنیتی قرار می گیرند

«سوت زنان» مورد حمایت مالی و امنیتی قرار می گیرند