مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 14:202024-01-07پزشكي

از هر 4 نفر یک نفر در دنیا تنهاست


یک نظرسنجی متا گالوپ در سال 2023 نشان داد که تقریباً از هر 4 بزرگسال در سراسر جهان، 1 نفر احساس می کند که بسیار یا به طور نسبی تنها است.

ارتباطی که یک فرد با دوستان، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، دکتر ویوک مورتی، جراح عمومی، در این باره گفت: برای مدت طولانی، تنهایی در پشت سایه ها پنهان شده، دیده نشده و نادیده گرفته شده و به این مساله به درستی نیاندیشیده شده که تنهایی باعث بیماری روحی و جسمی می شود.

تنهایی یک مشکل است و روابط قوی راه حل آن است.

  بر اساس مطالعه مارس 2023، تجربیات اجتماعی مثبت نه تنها بر سطح استرس و توانایی فرد برای مقابله با مشکلات تأثیر می گذارد، بلکه نشانگر سلامت جسمانی است.

در این مطلب به پنج گام معنی دار اشاره کرده ایم که می توانید برای خروج از تنهایی بردارید.

از جمع های کوچک شروع کنیدآدام اسمایلی پوسولسکی، نویسنده کتاب دوستی در عصر تنهایی درباره دوست یابی به عنوان راهکار گریز از تنهایی گفت: برای پیدا کردن دوستان جدید یا نزدیک کردن دوستان کنونی یا شروع به دوست یابی، گام های بزرگ بر ندارید و با گام های کوچک شروع کنید.

می توانید ارتباط اجتماعی را با ارسال پیامک برای دوست خود آغاز کنید یا در طول هفته با یک دوست جدید ملاقات کنید یا برای یک گردش اجتماعی ماهانه برنامه ریزی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هر 4 نفر یک نفر در دنیا تنهاست

از هر 4 نفر یک نفر در دنیا تنهاست