مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 11:352024-01-05سياسي

تایید صلاحیت 218 داوطلب توسط شورای نگهبان در استان زنجان


رییس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان از تایید صلاحیت 62 درصدی ثبت نام کنندگان یعنی 218 نفر در بررسی صلاحیت ها خبر داد.

- محمد جواد محمدی، رییس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از نهایی شدن کار این هیات خبر داد و اظهار کرد: 62 درصد از ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در این هیات تایید صلاحیت شده اند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه از مجموع 374 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان 18 نفر به عدم تایید خود توسط هیات اجرایی اعتراض نکرده و به این ترتیب تایید صلاحیت آن ها در این هیات اصلا مورد بررسی قرار نگرفت، افزود: پنج نفر هم انصراف داده بودند و به این ترتیب هیات نظارت اقدام به بررسی وضعیت 351 نفر کرده است.

وی از تایید صلاحیت 218 نفر از مجموع 351 داوطلب ثبت نام کننده قطعی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: 107 نفر از این داوطلبان تایید صلاحیت نشدند، دو نفر عدم احراز خوردند و 24 نفر هم ثبت نام قطعی برای بررسی وضعیت در هیات نظارت نکرده بودند که دلیل آن وجود مشکل در بارگزاری مدرک سابقه اجرایی پنج ساله بود که یا این سابقه را نداشتند و یا اینکه مدرک دیگری بار گزاری کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 218 داوطلب توسط شورای نگهبان در استان زنجان

تایید صلاحیت 218 داوطلب توسط شورای نگهبان در استان زنجان