مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:202023-12-30سياسي

جامعه اسلامی دانشجویان: حماسه 9 دی 88 فتنه های دشمنان را خنثی کرد


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اجتماع مجاهدانه چند میلیون نفری مردم ایران در 9 دی 88 ماه ­ها توطئه و دسیسه اتاق فکر و عملیات دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب نمود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به مناسبت چهاردهمین سالگرد حماسه نهم دی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: اجتماع مجاهدانه چند میلیون نفری مردم ایران در 9 دی 88 ماه­ها توطئه و دسیسه اتاق فکر و عملیات دشمنان این مرز و بوم را نقش بر آب نمود و بار دیگر نقطه اتکاء جمهوری اسلامی ایران به مردم همیشه وفادار خود را بر جهانیان ثابت نمود.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:  در آن حادثه بی نظیر(9 دی 1388)، هیچ کس دست اندرکار نبود و قدرت فکری که شاکله اصلی نظام اسلامی است، مردم را به خیابانها کشاند و آن حادثه بی نظیر پدید آمد.

مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در آستانه چهاردهمین سالگرد حماسه پرشکوه و لبریز از بصیرت ملت عزیز و رشید ایران قرار داریم.

پس از برگزاری پر شور دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عده ای که تاب پذیرش شکست در یک انتخابات کاملا آزاد و شفاف را نداشتند با دروغ تقلب و تهییج احساسات مردم ماه ها کشور را در التهابی فرو بردند که دهه ها زمان می برد تا آسیب های آن جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه اسلامی دانشجویان: حماسه 9 دی 88 فتنه های دشمنان را خنثی کرد

جامعه اسلامی دانشجویان: حماسه 9 دی 88 فتنه های دشمنان را خنثی کرد