مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 19:052024-01-01سياسي

عضو جنبش النُجَباء: سردار سلیمانی موفقیت نبرد طوفان الاقصی را رقم زد


رییس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی النُجَباء عراق گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی توانست فلسطینیان را ذوب آرمانشان کند و اکنون اوست که موفقیت نبرد طوفان الاقصی را رقم زد و توانست چیزی را محقق کند که بسیاری ها از تحقق آن ناتوان هستند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- شیخ علی الاسدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حقیقت این است که ما در مورد فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس جانشین فرماندهی سازمان الحشد الشعبی به عنوان دو شخصیتی که دارای ویژگی های پیچیده ای هستند سخن می گوییم، زیرا آن ها اولاً از لحاظ انسان دوستانه برجسته هستند و دوم اینکه جهادی و اعتقادی ظاهر شدند و سوم اینکه آن ها توانستند چیزی را محقق کنند که بسیاری ها نتواستند آن را محقق کنند.

اسدی درباره شخصیت شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم مردی است که به اصطلاح واقعاً یک ملت بود و دغدغه های یک امت را به دوش می کشید.

او از همه مظلومان در همه جای دنیا حمایت و برای آن ها مبارزه می کرد و به همین دلیل است که او را در بوسنی و سطح کشورهای غربی می بینید که از مظلومان دفاع می کند و در صحنه دیگر در کشورهای اسلامی یاری دهنده و مدافع مظلومان می شود و از دین و همه مظلومان دفاع می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جنبش النُجَباء: سردار سلیمانی موفقیت نبرد طوفان الاقصی را رقم زد

عضو جنبش النُجَباء: سردار سلیمانی موفقیت نبرد طوفان الاقصی را رقم زد