مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:252024-01-14پزشكي

به سیستم سلامت کشور اعتماد کنید / داروهای ایرانی مصرف کنید


از مردم می خواهم به سیستم سلامت کشور اعتماد کنند و تا جایی که می توانند داروهای داخلی را مصرف کنند؛ چراکه سازمان غذا و دارو کنترل کیفی بسیار خوبی بر داروها دارد.

- وزیر بهداشت گفت: از مردم می خواهم به سیستم سلامت کشور اعتماد کنند و تا جایی که می توانند داروهای داخلی را مصرف کنند؛ چراکه سازمان غذا و دارو کنترل کیفی بسیار خوبی بر داروها دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاحیه دومین نمایشگاه محصولات دانش بنیان حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی که در محل مصلی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: امروز شاهد شکوفایی شرکت های دانش بنیان در کشور هستیم؛ به گونه ای که نسبت به نمایشگاه سال قبل شاهد افزایش 100 درصدی حضور شرکت ها هستیم که این نشان دهنده رابطه خوب بین دانشگاه و صنعت است.

وی افزود: یکی از اهداف مهم ما حضور مردم در پارک های علم و فناوری است؛ به صورتی که بیایند و سرمایه گذاری کنند تا در نقطه ای مولد سرمایه آنها رشد کند و در تولید دارو و تجهیزات با ما همکاری کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در دومین همایش سلامت بنیان از 12 محصول استراتژیک در حوزه دارو و 11 محصول در حوزه تجهیزات پزشکی رونمایی شد.

در ایران 1285 شرکت دانش بنیان سلامت محور داریم و حدود 40 درصد تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور توسط همین شرکت ها تامین می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سیستم سلامت کشور اعتماد کنید / داروهای ایرانی مصرف کنید

به سیستم سلامت کشور اعتماد کنید / داروهای ایرانی مصرف کنید