مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:452024-01-15اقتصادي

احیاء سراب نیلوفر 3 تا 5 سال زمان می خواهد


مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به واگذاری سراب نیلوفر به شرکت توسعه گردشگری، گفت: باید شرایط این مجموعه گردشگری را به جایی برسانیم که مردم کرمانشاه و گردشگران دوباره با آن آشتی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به واگذاری سراب نیلوفر به شرکت توسعه گردشگری، گفت: باید شرایط این مجموعه گردشگری را به جایی برسانیم که مردم کرمانشاه و گردشگران دوباره با آن آشتی کنند.

سیدمحمدامین حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به واگذاری دوباره سراب نیلوفر کرمانشاه به شرکت توسعه گردشگری استان، اظهار کرد: طی توافقی که اخیرا با دادگستری استان به عنوان متولی موقوفات اراضی سراب نیلوفر و حاشیه آن داشتیم، این مجموعه اخیرا برای مدت 10 سال در اختیار شرکت توسعه گردشگری قرار گرفته است.

وی افزود: تا پیش سال 1396 نیز این مجموعه در اختیار شرکت توسعه گردشگری بود و تمام ساخت و سازهای داخل مجموعه هم مربوط به این شرکت است، اما از آن سال به بعد با شکایت دادگستری مبنی بر عدم پرداخت حق موقوفات، این مجموعه در اختیار دادگستری به عنوان متولی آن قرار گرفت.

حسینی ادامه داد: متاسفانه در سالهای گذشته بخش خصوصی که این مجموعه به آنها اجاره داده شده بود، تنها به فکر درآمدزایی از آن بوده اند و به نوعی شیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء سراب نیلوفر 3 تا 5 سال زمان می خواهد

احیاء سراب نیلوفر 3 تا 5 سال زمان می خواهد