مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:172024-01-12سياسي

تشکیل تیم تخصصی امداد طلاب در بوشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، احسان ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر پنج شنبه شب در نشست با مدیر امداد و سلامت و مدیر برنامه ریزی امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه، اظهار داشت: آغاز همکاری دو نهاد حوزه علمیه و هلال احمر در زلزله بم بود و بعد در استان بوشهر در زلزله شُنبه شهرستان دشتی این تعامل پررنگ شد.

وی با اشاره به تقویت کانون ها و خانه های هلال، ابراز داشت: در تلاش هستیم تا کانون ها و خانه های هلال به سمت کیفی سوق دهیم.

ایزدپناه با تاکید بر تقویت ارتباط بین حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر، گفت: هر مبلّغ می تواند مروج مسائل دینی و اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و انسان دوستی باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تاکید بر مقوله آموزش و آموزش امدادی طلاب، گفت: اگر طلاب این آموزش ها را ببینند، می توانند برای خود مربی باشند و آن را در جامعه ترویج دهند و در این راستا این آمادگی را داریم که آموزش های تخصصی را به طلاب ارائه دهیم و دوره های مختلف را برگزار کنیم.

وی بر تقویت خانه هلال حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: خانه هلال تبدیل به قرارگاه می شود و آن را تجهیز خواهیم کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از صدور کارت شناسایی داوطلبی عضویت برای طلاب خبر داد و گفت: علاوه بر این در بحث داروخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل تیم تخصصی امداد طلاب در بوشهر

تشکیل تیم تخصصی امداد طلاب در بوشهر