مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 14:202024-01-04سياسي

نهاد های امنیتی و قضایی برای شناسایی حادثه تروریستی کرمان مشغول هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی در همایش تبیین ابعاد حقوقی و بین المللی ترور سردار سلیمانی در گرگان اظهار کرد: - معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: دستگاه های ذی ربط امنیتی و قضایی برای شناسایی دقیق حادثه تروریستی کرمان مشغول هستند و نتیجه پیگیری ها از طریق مقامات قضایی ذی ربط انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی در همایش تبیین ابعاد حقوقی و بین المللی ترور سردار سلیمانی در گرگان اظهار کرد: تقریبا مشخص است که چه کسانی دست به این اقدامات خبیثانه می زنند و یا چه کسانی از این گروهک های تروریستی حمایت می کنند.

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران افزود: رییس قوه قضاییه روز گذشته ضمن صدور پیام به مسوولان دستگاه قضایی دستور پیگیری این جنایت را صادر کرد.

معاون امور بین الملل قوه قضاییه با اشاره به عوامل حادثه تروریستی کرمان تاکید کرد: اگر عوامل این حادثه تروریستی در خارج از کشور هم باشند که عمده آن ها در خارج از کشور هستند استرداد عوامل این حادثه را در چارچوب همکاری های قضایی پیگیری خواهیم کرد.

غریب آبادی گفت: تا زمان اجرای عدالت ساکت نمی شینیم؛ اجرای عدالت فقط از طریق دستگاه قضایی انجام نمی شود و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد های امنیتی و قضایی برای شناسایی حادثه تروریستی کرمان مشغول هستند

نهاد های امنیتی و قضایی برای شناسایی حادثه تروریستی کرمان مشغول هستند