مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 11:552024-01-08اجتماعي

توان علمی، پشتوانه قدرت کشور است


باید نواقص سیستم آموزشی کشور را با تعامل و همفکری برطرف کنیم چون آینده کشور در گرو آموزش و پرورش صحیح و بروز به دانش آموزان است.

- ایسنا/البرز معاون استاندار البرز گفت: باید نواقص سیستم آموزشی کشور را با تعامل و همفکری برطرف کنیم چون آینده کشور در گرو آموزش و پرورش صحیح و بروز به دانش آموزان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی ولی پوری روز دوشنبه 18 دی ماه در افتتاحیه مراسم کنفرانس ملی فیزیک در مرکز تربیت مربی کرج ضمن گرامیداشت یادو خاطره 23 دانش آموزی که در حادثه اخیر کرمان به شهادت رسیدند، اظهار کرد: این دانش آموزان به چه گناهی به درجه شهادت نائل شدند؟ از آنجایی که دشمنان از پنجه به پنجه شدن با رزمندگان ما عاجز هستند دست به برخورد با مردم بی دفاع و مظلوم می زند.

وی با اشاره به اینکه امروز به همه پیشکسوتانی که قرار است درباره علم مهم فیزیک تبادل اطلاعات کنند، ادای احترام می کنیم، ابراز کرد: پشتوانه قدرت هر کشور توان علمی آن کشور است و امیدواریم با برگزاری چنین برنامه هایی شاهد رشد همه جانبه علوم مختلف در کشور باشیم .

ولی پوری تاکید کرد: هرگونه غفلت در زمینه پیشرفت علمی کشور خسارات جبران ناپذیری به همراه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به اهمیت رشته فیزیک گفت: نقش انجمن های علمی و گروه های آموزشی در پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان علمی، پشتوانه قدرت کشور است

توان علمی، پشتوانه قدرت کشور است