مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 18:252023-12-27سياسي

تشکیل 23 شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان


23 شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر برای امر رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: 23 شعبه ویژه رسیدگی در دادسرا، دادگاه های بدوی و محاکم تجدید نظر برای امر رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی تشکیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری، ششم دی ماه در ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی لرستان که در سالن جلسات دادگستری استان لرستان برگزار شد، ضمن خیر مقدم به اعضای ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه پیگیری مصوبات و اتخاذ راهکارهای اجرایی جهت محقق شدن 2 کار مهم در باب انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نماد مردم سالاری است، بیان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت فراوانی است از این جهت که مجلس شورای اسلامی وظیفه ریل گذاری برای برنامه ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برعهده دارد.

شهواری گفت: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از روز اول تا امروز که حدود 45 سال از تشکیل نظام می گذرد، به عنوان یک رکن اساسی در نظام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 23 شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان

تشکیل 23 شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان