مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:062024-01-17حوادث

حمل شیشه و تریاک با موتورسیکلت در خراسان جنوبی


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان در بازرسی از یک دستگاه موتورسیکلت، 42 کیلو و350 گرم شیشه و 9 کیلو و 200 گرم تریاک که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران انتظامی استان اخباری مبنی بر این که قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله مواد مخدر را با موتورسیکلت از استان سیستان و بلوچستان به سمت این استان از مسیر کویر انتقال کنند که موضوع پیگیری و در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران انتظامی خراسان جنوبی هنگام گشت زنی و کنترل محورهای کویری شهرستان نهبندان موتورسیکلت قاچاقچی مواد مخدر را مشاهده کردند و با علائم هشدار دهنده به راکب آن دستور ایست دادند که راکب موتورسیکلت به ایست مامورین توجهی نکرده و از محل متواری شد.

  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: ماموران موتورسیکلت متواری شده را تعقیب کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت راکب با رها کردن موتورسیکلت با استفاده از تاریکی هوا به سمت ارتفاعات متواری و از دید مأموران خارج شد.

    سردار شجاعی نسب با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد؛ خاطرنشان کرد: در بازرسی از موتورسیکلت رها شده، 42 کیلو و350 گرم شیشه و 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل شیشه و تریاک با موتورسیکلت در خراسان جنوبی

حمل شیشه و تریاک با موتورسیکلت در خراسان جنوبی