مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 16:452023-12-23سياسي

12 دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر


مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان اعلام کرد : آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان را 12 دی ماه می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرسول جلالی مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: اصحاب رسانه استان تا پایان روز دوازدهم دی ماه، مهلت دارند آثار تولیدی خود را به جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان ارسال نمایند و تاکید می شود که این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد.

  وی افزود: با توجه به اینکه مرحله کشوری جشنواره در بهمن ماه برگزار می شود لذا اختتامیه مرحله استانی باید در دی ماه برگزار گردد.

   فراخوان نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر و ششمین دوره جشنواره استانی در قالب های گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند پادکست اعلام شد.

  محورهای این دوره از جشنواره شامل شعار سال مهار تورم، رشد تولید ، جهاد تبیین ، پیوند رسانه و صنعت ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، دستاوردهای انقلاب اسلامی ، امید و نشاط آفرینی ، خانواده، جامعه و فرزند آوری ، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و رسانه و گروه های جهادی بوده و بخش ویژه آزادی قدس به آن اضافه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر

12 دی ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر